Planul Netflix pentru 2018 te convinge sigur să te abonezi, dacă nu ai făcut-o deja

de: Alexandru Puiu
28 02. 2018

Mai e un an până la lansarea serviciului de streaming de la Disney, iar Netflix profită din plin de această perioadă pentru a convinge să te abonezi.

Anul viitor, concurența pe piața internațională a serviciilor de streaming contra cost se întețește. Netflix va rămâne în continuare lider global în domeniu pentru o perioadă, dar având în vedere francizele din portofoliul Disney, poziția privilegiată a Netflix este cu siguranță amenințată. Din acest motiv, în acest an, trebuie să avem parte de un val stufos de lansări originale, ca să avem cât mai puține motive să nu trecem la concurență.

Într-un raport publicat de Variety, au fost detaliate în urmă cu câteva zile proiectele pe care oficialii Netflix le au pentru serviciul de streaming omonim în 2018. Informațiile provin de la David Wells, directorul financiar al gigantului american.

Până la finele acestui an, Netflix și-a propus să investească peste 8 miliarde de dolari în conținut original. Cu respectiva sumă, va acoperi producție a peste 700 de lung metraje și seriale originale. Dintre toate acestea, aproximativ 80 vor fi realizate în afara Statelor Unite ale Americii.

”Continuăm să adăugăm conținut, funcționează, alimentează creșterea.” În respectivul interviu, David Wells a insistat pe faptul că există multe motive să bagi bani în conținut original. Este important de făcut distincția între conținut cu adevărat original și conținut achiziționat de la terți pentru a fi promovat pe întregul mapamond. În trecut, cei de la Netflix au preluat foarte multe seriale din SUA (Star Trek Discovery) pentru a le distribui în restul mapamondului sau au cumpărat de la BBC (Collateral, Luther) pentru a le livra în SUA și în alte colțuri ale lumii. ”Oamenilor nu le pasă de unde vin poveștile. Noi vrem să avem cel mai bun conținut. Nu trebuie neapărat să-l facem noi.”

În contrast cu cele aproximativ 8 miliarde de dolari pe care Netflix le va investi în conținut original în 2018, oficialii YouTube au afirmat că se vor rezuma la câteva sute de milioane, în aceeași perioadă.